قلاب تیرگی زیر چشم اضافی در بدن درمان چشم

قلاب: تیرگی زیر چشم اضافی در بدن درمان چشم استفاده خورشید ضدآفتاب تغذیه درمانی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم / پمپئو

    وزیر خارجه پیشنهادی آمریکا، برجام را یکی از محورهای مذاکراتی مقامات آلمان، فرانسه و آمریکا دانست و گفت: تا کنون هیچ شاهدی به دست نیامده است که کشور عزیزمان ایرا

    هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم / پمپئو

    پمپئو: هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم

    عبارات مهم : ایران

    وزیر خارجه پیشنهادی آمریکا، برجام را یکی از محورهای مذاکراتی مقامات آلمان، فرانسه و آمریکا دانست و گفت: تا کنون هیچ شاهدی به دست نیامده است که کشور عزیزمان ایران از تعهدات برجامی خود پیروی نکرده باشد.

    به گزارش ایرنا، مایک پمپئو روز پنج شنبه در نشست کمیته روابط خارجی سنای آمریکا که به منظور بررسی صلاحیت وی جهت پست وزارتخارجه آمریکا برگزار شد، این مطلب را مطرح کرد.

    هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم / پمپئو

    وی راجع به برجام و منافع کشور عزیزمان ایران هم افزود: کشور عزیزمان ایران مزایای اقتصادی زیادی را به لطف برجام دریافت کرد، ولی احتمال ندارد که بتوانیم پول هایی که به آنها داده ایم را برگردانیم. آنها منافع اقتصادی زیادی را دریافت کرده اند، بنابراین علاقه مداومی از سوی کشور عزیزمان ایران وجود دارد که در برجام باقی بماند.

    نامزد وزارتخارجه آمریکا راجع به تاثیر خروج از برجام بر کره شمالی هم گفت: ما دقیقا نمی دانیم کیم جونگ اون چه چیزی در نظر دارد، من تحلیل های مختلفی راجع به ذهنیتش و فشارهای اقتصادی خوانده ام و هیچ ارتباطی به هیچ توافقی در دنیا ندارد.

    وزیر خارجه پیشنهادی آمریکا، برجام را یکی از محورهای مذاکراتی مقامات آلمان، فرانسه و آمریکا دانست و گفت: تا کنون هیچ شاهدی به دست نیامده است که کشور عزیزمان ایرا

    پمپئو مدعی شد: اون راجع به ابقای رژیم خود فکر می کند و فقط دلواپس یک تکه کاغذ و یک توافق نخواهد بود، او تلاش می کند تا به امتیازهایی فکر کند که رژیم خود را نگه دارد.

    وی راجع به اظهاراتش مبنی بر انهدام تاسیسات هسته ای کشور عزیزمان ایران هم گفت: من باید ببینم دقیقا چه گفته بوده ام، من از امکان ظرفیت انهدام این تاسیسات صحبت کرده ام و الان این سیاست من نیست، سیاست من این است که اهداف خودمان را از طریق دیپلماسی کار کنیم همچنان که در کره شمالی این کار را انجام می دهیم.

    وی همچنین راجع به سوریه و این که با حمایت روسیه و کشور عزیزمان ایران دموکراسی را زیر پاگذاشته هست، گفت:دفاع از حقوق بشر اولویت است و تاریخ هم نشان می دهد که چنین چیزی وجود داشته است.

    هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم / پمپئو

    وزیر پیشنهادی خارجه آمریکا راجع به اهمیت این چالش چین و همچنین راجع به سیاست چین و اینکه می خواهند کشورهای بزرگراه ابریشم را از هرنظر به خود وابسته کنند، اظهار کرد: من به عنوان مدیر سیا بزرگترین خطر را چین نامیدم و این که از نظر اقتصادی آمریکا باید آماده باشد تا تمام این پرسشها را حل کنیم.

    پمپئو اضافه کرد: در جایی که منافع یکسان وجود دارد باید همکاری کرد و در جایی که این منافع برقرار نیست باید از آن خارج شویم.

    وزیر خارجه پیشنهادی آمریکا، برجام را یکی از محورهای مذاکراتی مقامات آلمان، فرانسه و آمریکا دانست و گفت: تا کنون هیچ شاهدی به دست نیامده است که کشور عزیزمان ایرا

    وی راجع به توئیت ترامپ راجع به روسیه گفت: پرسشها موجود در روابط به خاطر سوء رفتارهای روسیه است.

    وزیر خارجه پیشنهادی راجع به تحقیقات مولر هم اظهار کرد: راجع به سه تحقیقاتی که در آن شرکت کردم، اظهار نظر نمی کنم و راجع به اخراج مولر هم نمی توانم حرفی بزنم. من اینجا هستم که راجع به سیاست خارجی صحبت کنم.

    هیچ شاهدی از نقض برجام کشور عزیزمان ایران نداریم / پمپئو

    پمپئو راجع به تحریم هایی که علیه روسیه تصویب ولی اجرا نشده است هم گفت: بله، همه روز. کار زیادی هنوز باقی مانده هست، کار زیادی در تحریم ها باقی مانده و پوتین هنوز به اندازه کافی خبر دریافت نکرده هست. ۶۰ دیپلماتی که از آمریکا خارج شدند، راجع به سوریه هم باید بگویم که ۱۰۰ نفر از روس ها کشته شده است اند.

    وی افزود: من نمی توانم وقت اینجا را بگیرم و بگویم که دولت ترامپ چه کارهایی کرده است.

    رئیس آژانس مرکزی اطلاعات راجع به ترویج ارزش های آمریکا هم اظهار کرد: بدون صرف نظر از رنگ، جنسیت، قومیت به همه احترام گذاشتم و این کار را در وزارتخارجه هم ادامه خواهم داد و از هر نژاد و مذهب حمایت می کنم.

    پمپئو راجع به تضعیف سیاست های دولت گذشته هم گفت: من به خاطر توسعه ظرفیت سیا مفتخرم تا بتواند با پرسشها گوناگونی که در سراسر دنیا وجود دارد، مقابله کند. شمار شکایت ها از ۲۰۱۶ به ۲۰۱۷ هم حدود ۴۰ درصد کم کردن یافت.

    وی راجع به مدیریت رابطه اقتصادی و امنیتی با کشورهای دیگر هم افزود: خیلی سخت هست، خیلی وقتها متضاد و خیلی وقت ها هم مکمل هم هستند. دیپلماسی خوب می تواند به گزینه هایی غیر از رویارویی منجر شود. ممکن است نتوانیم به همه اهداف خود برسیم ولی می خواهم مطمئن شوم که کارمندان ما ابزار مورد نیاز را جهت دست یابی به این اهداف داشته باشند.

    سناتور پیشین کانزاس راجع به اولویت رابطه با چین هم گفت: جهت دولت ما یک اولویت هست. اعتقاد دارم که چین باید با ما همراه شود و همه دغدغه های ما را برطرف کنند. آنها در داخل چین پرسشها زیادی دارند، آنها می خواهند صدها میلیون نفر را از زیر خط فقر بیرون آوردند و اینها اولویت های چینی ها بود.

    پمپئو ادامه داد: در زیاد کشورهای دنیا هر لحظه موقعیت جهت گفت و گوهای دیپلماسی وجود دارد و راجع به چین هم اینگونه خواهد بود.

    وی اضافه کرد: پوتین می گوید بزرگترین تحول قرن، انحلال شوروی بود او می خواهد قدرت خود را از طریق مزاحمت جهت آمریکا و زیاد کردن ذخیره هسته ای زیاد کردن دهد، او دوست دارد که همه به روسیه به عنوان ابرقدرت نگاه کنند و با الگوی روسی که شبیه اتحاد جماهیر شوروی است در مسایل دنیا دخالت می کند.

    وزیرخارجه پیشنهادی آمریکا تاکید کرد: از هر طریقی که پوتین استفاده می کند باید از همان روش استفاده کنیم و نگذاریم آنها موفق شوند.

    پمپئو راجع به عمل به قانون هم اظهار کرد: هر جایی که صحبت کردم بر اهمیت قانون تاکید کردم و این کار را در وزارتخارجه هم دنبال می کنم.

    وی راجع به ترساندن ترامپ به اخراج بازرس مولر هم گفت: من به عنوان مدیر سیا به تحقیقات کمک کردم و با اعضای کنگره صحبت کردم و البته نمی توانم در این باره صحبت کنم ولی بپذیرید که هرکاری که از من خواسته شد را کامل و براق عمل کردم و همکاری کردم.

    وزیرخارجه پیشنهادی آمریکا راجع به استعفای خود در صورت نقض قانون افزود: تعهد من جهت ادامه خدمت به عنوان دیپلمات اهمیت دارد، ترجیح می دهم با تعهد به قانون اساسی به مسایل سیاست خارجی بپردازم تا مسایل خارجی.

    پمپئو راجع به بیانات ترامپ راجع به خوب بودن عملکرد صدام حسین در کشتن تروریست ها اظهار کرد: اگر اساس پرسش شما را فهمیده باشم، موافقم که واکنش‌ها آمریکا در دنیا مهم است و اثر دارد. چه کاری را انجام بدهیم و چه کاری را انجام ندهیم.

    واژه های کلیدی: ایران | روسیه | سیاست | آمریکا | اظهارات | اقتصادی | اخبار سیاست خارجی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار